2 gün önce sezeryan doğum yaptım epidural oldum komple uyumadım sütüm çok şükür baya var akıyor ama göğüs uçlarım yara oldu 2 günde ve bebek sürekli emmek istiyo emzik gibi kullanıyor beni sarılık çöktü onun için de emzirmem gerekiyo krem (Lasinoh)de kullanıyorum geçmedi sarılık için başka bişey lazım mama geçirir mi şuan sarılıktan zor uyanıyo bebeğim acil yardım