Kızlar merhaba 3 hafta önce kızım ateşli havale geçirdi bir gün hastanede kaldık o süre zarfında kan tahlıllerıne dram ve kaka tahlılıne bakıldı hıcbır anormal bırsey yoktu. EEG cekımı yaptık uyku esnasında dalgalanmalar vardı epilepsi olabileceğine işaret dedi doktor ama ilaç vermeyecegını soyledı takıp onerdı. Gece el ve ayaklarında seyirmeler oluyor ve korkuyorum tekrarlıyor mu dıye boyle bır durum yasayanınız var mı gunlerdır uyuyamıyorum çok kötüyüm 😢