Bir yaşından sonra uyku düzeni güzeldi 2 yaşa aralıkta giricek. Sanırım biz erken girdik bu sendroma, dört gecedir saat başı kalkıp ağlıyor geri uyumak istemiyor. Yatağından öıkıp diğer odalara gidiyor oynuyor ama gözünden uyku akıyor herhangi bir ağrısıda yok olsa belli olurdu gayet mutlu. Napıcaz böyle ya ne kadar sürecek acaba tekrar düzelir mi sizce?