yasemin23452 8 günlük anneyim sadece anne sütü verdim ama 5 gram almış daha kucuk normal mi sütümmü yetmiyor sutum var ama yeterli midir bilmiyorum ?
mer_501 yasemin23452 22 günlük anneyim hala sizin gibi bunu sorguluyorum sarılık olduğu için bize mama basladi emzirdikten sonra veriyorum yoksa doymuyo sizede başlar belki
mujganarya yasemin23452 bebeğinizin ödemi de gitti bunu da düşünün lütfen.benim bebeğimde 1.hafta kontrolünde sadece 10 gram almıştı ama doktorum ödemde gitti ve ne kadar gitti bilmiyoruz 1.ayin sonunda tam belli olur sütünün bebeğe yaradığı dedi çünkü bende sizin gibi korkulara kapilmistim ama hiç endişe etmeyin yetiyordur bebek aglamadigi aranmadigi 5 6 cisli bez degistirdiginiz sürece. Kuruyemiş çok güzel yağlandiriyor sütü bebek daha fazla kilo alıyor deneyim isterseniz bi
heygorl 5 mi 500 gram mı? Günlük en az 3,4 çişli bez 5 olursa daha iyi. Günlük en az 15-20 gram kilo artışı aylık da 600-1000 arası en az kilo artışı olması sütünüzün yettiğini gösterir.
esraperaonur Yanlış hatırlamıyorsam günde 25-30 gr almalıymış. Uykusu nasıl uyuyabiliyor mu açsa uyuyamaz çünkü huzursuz olur sürekli aranır falan bunlardan anlayabilirsiniz
heygorl yasemin23452 yetersiz almış aktif ememiuor da olabilir. Hastanenizin emzirme danışmanı imkanı varsa orayla görüşün. Devletin de var diye biliyorum bir araştırın 5 gram çok az ama hastaneden çıkarken ki kilo kaybını da iyi biliyor olmanız lazım
doganoglu yasemin23452 günlük çişli bez sayısı çok olmadı 5-6 kez gibi. Emerken uyuyorsa devam etmesi için uyandırın düştün sevin gıdıklayın ki emsin bol bol. Bir de size tavsiyem sürekli aynı tartıda tartılsın farklı çıkabiliyor 🤍 sütünüzle kalın
merveems Sarılık derecemiz 22yle hastanede yatmıştık ertesi günü 10 gr almıştı değerimizde 13e düşmüştü şuan geçti şükür sarılık doktora sorun bence en doğru cevabı o verir
yasemin23452 mujganarya haklisin canim fazla emmişti bi avuç dolusu da cıkardi demin sütüm olmasa fazla nasil gelsin cocuga mamaya hic gerek yok bencede