Hanımlar kızım 15 aylık gece 1 kez uyanıyor odasından alıp yanıma yatırdığım an geri dalıyor mama meme vermiyorum. artık tamamen sabah 5-6 ya kadar odasında yatmasını istiyorum sizce bu süreyi uzatmak için gece rüya öğünü mü yapıyım yoksa küçik olduğu için yanımda yatırmaya devam mı etmeliyim ?? Rüya öğünü yapınca baya uyuyor ama hazır onun için kalkmamışken devam etsin bide onu bıraktırmak için tekrar uğraşmıyım ilerde diyorum …