aysegul_2609 Merhaba kızlarr, saçlarımı bugün boyattım ve boyanın akmasını istemiyorum bu yüzden bana güzel bir Şampuan önerir misiniz? (Parası önemli değil)
gencmom_ aysegul_2609 onca şampuan aldım yine akıyor o boya ömrü en fazla 3 - 4 hafta ama O şampuanlar da Bi işe yaramıyor malesefki
aysegul_2609 Mcnkarsel ama kuaförüm bana mor şampuan kullanma dedi normal Şampuan kullan ve mavi Şampuanı da haftada bir kullan dedi.
Mcnkarsel aysegul_2609 doğru. Benim saçım tqmamen sarı rengi korumayı sadece mor şampuanla yapıyorum. Çünkü bnce normal şampuanlarda renk koruyucu özelliği bi işe yaramıyo. Normal şampuanım ve saç kremim de hc care markasının ve bakım anlamında cok memnunum