Umena ah evet bi çok şeyde kullandığım bi yöntem çıt çıt kırılıyo oralardan iyi oluyor. ben arkadaşıma dolaba koyuyorum soyup deyince her seferinde kesmekle uğraşmayayım deyip rondodan çekip kavanoza doldurup atmış tuzsuz olunca da bütün donmuş tabi 😂😂