betul1221 kocbay 2 buçuk aydır habire aynı şeyleri tartışıyoruz. Yeğenim gazını çatır çatır çıkarıyordu ilk günden beri, emzirip atıyordu kenara. Benimki daha yeni yeni gazını kendiliğinden çıkarmaya başlıyor. Tabiki kucağımda olacak diyorum
kocbay betul1221 yani sen takma hiç her bebek farklıdır benim kızımda daha yeni yeni çıkarmaya başlıyor şuan istesek de bir düzenleri yok zaten ben diyorum ki 2 ay ne çabuk geçmiş bir bakacağız 1 yaşına gelmişler artık kucağa sığmazlar istemezler her anları çok değerli 🥹
betul1221 Gunes-1 Ana kucağı almadım, şimdi alsam geç kaldım mı diye düşünüyorum. Sallanan beşiği var ama sevmiyor
Gunes-1 betul1221 ana kucağı sizin için daha kolaylık sağlayabilir. Hafifi hareeketlenmeye başlayınca orası oyalıyor biraz