17 aylık kızım gece uyurken sadece öksürünce doktor a gittim alerjik öksürük olduğunu söyledi şurup verdi 2 gündür kullanıyorum işte battaniyesini vs değiştirdim ama yinede öksürük geçmedi ve bu saatler de başlıyor uzun sürüyor böyle olan var mı aranızda ?? Hiçbir bilgim yok olan varsa neler yaptınız veya yapıyorsunuz