annekusuu Kızlar şimdi farkettim oğlumun kafasın da yara gibi bir şey var bu güne kadar yoktu bu niye olmuş olabilir bakar mısınız ?
Miranalimom annekusuu sac egzemasina benzetim ben insallah o degildir . Kuzenimde vardi 6 yasinda baslamis ve suan 19 yasinda vücudu ve sacinda var ne yaptiysa gecmedi . Doktora göstermenizde fayda var .
Sinemdrm onak o zeytınyağ sürüp bekleyın duş aldırın gecıyor. Benım cocuk da olmuşdu o şampuan kaldıgı ıcın fln oluyormuş.. büyüme evresınde de oluyor yazıyor
annekusuu Sinemdrm bebekken konağı vardı zaten ama şimdi tekrarlamaya başladı sanırım saçlarını sıfıra vurdurmak işe yarar mı bir daha olmaması için
Sinemdrm Kaç yaşında benimkinde bile cok hafif var şuan ara ara nadir oluyor. Nedenini ole deyınce size dedıgım gibi bnde ılgılenmedim pek sonra . olabılır die tekrarlayabılır die . Valla onu bılemecım bi deneyin isterseniz ben 2 ayda bır kestırıyorum
defnemsiii Ben direkt olarak egzamaya benzettim nedense ama isterseniz bir aile hekimi görsün. Geçmiş olsun
annekusuu defnemsiii birden bire çıkar mı çünkü böyle bir şey yoktu ben farkedene kadar sürekli kafasını kontrol ediyorum
defnemsiii annekusuu evet birden bire beliriyor. Bende de var çünkü 12 senedir çekiyorum saçımda başladı şu an kulak içimde senelerdir. Doktor ne dedi gidebildiniz mi
Ewremmrrve annekusuu bende dermatoloji ye götürdüm ama doktor şampuan güzel durulanmadığı için oluyor egzemayla karıştırıyor dedi krem filan önermedi zeytin yağı ve vazelin kullan zamanla geçer dedi
defnemsiii annekusuu işte bana denileni dedim canım deterjan şampuan hep dikkat edilmesi gerekilen bir durum 🌸