Hn-123 70 günlük kızım var. Son günlerde ağzından tükürük çıkarıyor sürekli yakasını bile ıslatıyor baloncuklarla. Normal mi arkadaşlar ?
Ygtek Hn-123 6 aylık olucaz hala öyle. Artık tükürük bezleri çalıştığı için salyaları akmaya başlamış. Dişler cıkana kadar devam ediyorlar.
Elifinannesii Hn-123 benim kızım da öyle, doğduğundan beri var. 4 aylık oldu hala devam ediyor, salya tükürük birbirne karışmış durumda önlük yetiştiremiyorum vallahi😬
Denizoglum Hn-123 benimde ilk sanisi artk oglumun salyasi cok akiyor 3 ay 17 gunluk suan 1 bucuk 2 aylikken basladi tukurukler snra salyalar
Muhammedtrn Hn-123 😍 normal. Salgı bezleri çalışıyor maşallah yutkunmayada alışsalar hemen. Bizimkinde pek akıtmadı yuttu genelde.
Yenidenanne Hn-123 benim oğlumda 4 aylık aynı şekilde yapıyor annemle görüntülü konusuyoduk oğlumu gösterdim ne bu hali noldu köpük gibi ağzı dedi kudurdu oğlan yetiş deyip gulusmustuk o geldi simdi aklıma 😂😂