Kızlar bebeğim 15 aylık ve hamile olduğumu öğrendim sorum şu bebeğim hala emiyo ve emerken ilk ağzına aldığında aşırı ağrıyo dokunsam bile ağrıyo internette hamilelik belirtisi diyo tamam ama biraz rahatlamak için ne yapabilirim ne sürebilirim bilgisi olan var mı