Hiç sivilce problemim yokken haziran ayında aniden sivilce çıkmaya başladı yüzümde ufak ufak bende o sıra ne bulduysam yüzüme sürdüm influenzrlarn her önerdipi şeyi aldm kullandım hak getire günde 20 defa sürerdm yüzüme ve artık cilt bariyerimi bozdum sanırım sivilce asla gitmiyo gitsw bile hemen tekrar cıkıyor yüzüm böyle kurumuş gibi hatta kremi çok sürdüğm yerler burusmus gibi değişik bişeyler olmus cildiyeye randevu aldm cilt bariyeri bozulunca sivilce yaparmı tedavisi nedir çabuk toparlar mı başına böyle bi olay gelen oldumu ve cidden herkesn çok iyi diye önerdiği krem serum vs almamaya yemin ettm herkesn cilt tipi farklı ona iyi gelen bana iyi gelecek diye bi kural yok belkide ben yüzüme her elime geçeni sürdüğüm için sivilce arttı geçmiyor kullandıklarım fito krem madecasol koreamı ne onun serumları expigment hametan bide şu popüler olan sivilce kremi vardı beyazlı kırmızılı ambalajı o