limonata_ bu çok normal bebeğim 7aylık ilk zamanlar bizde çok yaşadık sanki çocuga limon yedirmişim gibi davranırdı😅çökelek gibi kusması doğal süt mideye inip sonrasında kustugunda kesik kesik olur mideye inmeden kusulan süt akışkandır bu iyi bişey yani fazlalığını atar bebek ama yinede konteollerini yaptırın reflüde olabılır başını bi tık yukarı eğimli şekilde yatırın