BeyhanDicle 1,5 aylık bebeğim bugün normalden fazla kaka yaptı ve kustu bir kere de fışkırarak kustu kakasıda sümüklü mukuslu yapışkan şekilde üşütmüş olabilir mi ? 😔 Sadece anne sütü alıyor üşütmüşse ne yapmam gerekir.
Esraabrklu BeyhanDicle bazıları alerji olabilir süt ürünlerine alerjisi vardır doktora götür diyor.bizimde mukusu yapıyordu doktor tahlil yaptı sıcaklardan dedi bende bişey anlamadim