Ravza bizimki de öyleydi :D kaldırtırdı kendini zorla. Kucağımızda oturur pozisyonda tuttuk açıkcası genelde. Bi sorunumuz yok çok şükür 7 aylığız şimdi. Oturur pozisyonda durmanın bebekler için zararı olmadığı, sadece rahat bir pozisyon olmadığını çabuk yorduğunu okumuştum