0638 her emzirdiğinde mutlaka uyuyor bile olsa gazını çıkar omzuna al alttan yukarı kademeli olarak vur canım. Ama mutlaka 2-3 kez çıkarsın gazını ağzından. Valla bende de gaz damlası var ama 3 farklı doktor gaz ilacının bir çözüm olmadığını bir fayda etmediğini söyledi gönlün olsun yine yazıyım diye yazmıştı 🤣 valla iki kere kullandık 3 aylık olucaz nerdeyse ve artık çok şükür düzene giriyor kendi çıkarıyor alttan ve ağlamıyor artık. Bu bir süreç alt gazı varsa ayaklarını aşağı yukarı yaptır ve karın masajı yap ben düzenli yapıyorum