Kan uyuşmazlığımız var bebegim şu an 7 günlük. 4 günlükken test yapıldı ve bilirubin 19 çıktı hastaneye yattık o gece fototerapi uygulaması yapıldı 12 saat. Tekrar kan alındı 13e düşmüştü. Bugün tekrar kontrole gittik 15.57ye çıkmış. Doktor 2 gün sonra tekrar gelmemizi söyledi bakıp duruma göre yine yatıracak hastaneye. Ne yapabilirim gerçekten çok yıprandım şu 1 haftada bebeğimden hiçbir şey anlayamadım daha😔 emzirme ve dıskıyla da atacakmış uyanık olduğunda emiyor sorun yok ama o sersem uykudan uyandırmak o kadar çok bir şey ki dakikalarca uyanması için uğraşıyoruz😢 böyle yüksek şekilde sarılık yaşayan var mı? Gerçekten çok zor bir durum artık paranoyak gibi olduk yine rengi sarardı, acaba sütüm yetiyor mu atması için diye düşünmekten kafayı yicem😔