[silindi] 3452 Bende Şırnaktayım arkadaşlar soğu görevindeyiz. Şırnak merkezde ev bulmak sıkıntı lakin cizre ilçesindeyim burda saha kolay bulabiliesiniz şırnağa göre daha gelişmiş bir yer merkezle arasında yarım saat yol var ☺️☺️
Kubraegir 3452 İnşallah yollarlar artık her sene Bi heves yazıyoruz çıkmıyoruz.. Çıksada halledip gelsek bide eşimin 2 şarkı var en azından biri bitmiş olur 🙄🙄
3452 Kubraegir bizde çocuk için istiyoruz yapıp gelelim ki düzenli yerimiz olsun okuluna orda başlasın
Aselhafsammm 3452 şanlıurfa merkezde şark görevndeyiz eşim özel harekat polisi 5yıl görev süresi 3yılımz kaldı memnunuz
ikizcanlar Gymy istanbuldan göndermiyorlar kolay kolay bizdi gitmek istemiyoruz zaten😊 2 aylık ikiz kızlarım var biraz büyüsünler
Maysun 3452 merkezde bir sıkıntı yok sadece imkanlar çok fazla değil büyük şehirden gelip burda yapacak zaman geçirecek şeyler bulamıyorsunuz. Ilçesi olarak da pertek iyi diye biliyorum.
Neselianne1996 Ankara nasıl benim tayinim oraya çıktı eşimde nusaybinden orayı yazacak 3.yılı doluyor bu yıl
teachermoms Neselianne1996 Ankara güzeldir. Pek yapılacak bir aktivitesi yok ama diğer çoğu yere kıyasla güzeldir. Akademinin karşısında oturuyorum ben. Çokta memnunum burdan
Albertosss 3452 Erzurum yazın kızlar arkadaş oluruz en azından 🥴hakkınızdan hayırlısı olsun hepinizin ..