sofiasu Allah aşkına çocuğunuz nasıl uyuyor? Yani uyku moduna nasıl geçiyor? Benimki resmen uyumak istemiyo sürekli değişen bi uyku problemimiz var. Acaba çocuğu kendi kendinr uyuyan var mı bu yaşlarda çok merak ediyorum belki ilham olur bi yöntem filan bulurum 🥲
defnemiraybebek sofiasu 17 aylık ve ortalama 6 aylıkken bir saat belirledim hep o saatte yatırdım ama hala sallayarak yani destekle uyutuyorum geceleri kalkar o zaman da hiç uykuyu bölmeden salıncağına koyuyorum
Busraata33 sofiasu Emziriyorum yanına uzanıyorum biraz sırtını sıvazlıyorum öyle uyuyor 13aylık ilk 5ay öyle yan yatırdım kendi kendine uyudu sonra kucağımda sallayarak uyuttum 2aydırda bu şekilde uyuyor.(kendi isteği bu )Saat en geç 10da uyuyor.Önce 8de uyuyordu büyüdükçe ilerledi .Gecede emzirip yatırıyorum
huneyraaa34 sofiasu emziriyorum yan yatırıyorum yastıkla destekliyorum yanında varmışim.gibi,2saat sonra rüya emzirmesi yapiyorm genelde 2saatte bir kendi tipirliyor.3bucuk aylik
sofiasu 2 yaşına giricek inşallah uykusu gelse de uyumak istemiyor 😓 memeyi bırakalı 2 ay oldu normslde memede uyuyordu şimdi kucakta sallayarak uyutuyorum ama çok yoruluyorum artık kendi kendine uyusun istiyorum
huneyraaa34 sofiasu cnm.bnm msjini smdi bakabildimmkusura bakma insalah duzelmistir uyku düzeni ,emmeyi yeni briaktigi için alisamiyordur düzelecektir , emin ol.butun annisler yoruluyor ama bu günler de geçecek sonra ozleyecegiz💕💕💕🥹