Merhaba güzeller güzeli hemcinslerim maalesef ki gündemden düşmeyen psikolojik olarak aşırı etkilendiğim ve günlerdir uyuyamadığım bu kadin cinayetlerinden sonra önüme gelen bütün kadınlara dikkat etmesini söylüyorum evet kadin olmak çok zor ama bizim düşmanımız maalesef yine bir kadın oluyor ama olmasın kapalı açık ya da siyasi olarak farklı görüşlü ha da din olarak farketmesin artık ve biz sırtımızı kadınlar olarak birbirimize dayayalim lütfen sizi seviyorum .