Yaa benim de napıcağımı bilemediğim bir konu. Bizimki 14 aylık resmen meme bağımlısı oluyo gece. Doktor kes gece beslenmesini dedi. Ama ben hem kıyamıyorum. Hem de meme için çok ağlıcak biliyorum dayanamam diye kararsız kaldımm. Kesersek daha rahat uyuyacağız ikimiz de ama cesaretim yok 😕