Valla canım ben 4 yaşına kadar öyleymişim annem aetık sinir krizi geçirirmiş ki hatırlıyorum bazı anları annem der ki sabah yediğin yemeği akşama kadsr beklettiğin olurdu 😂 nasıl geçti annem nasıl geçirtti bilmiyorum ama geçti yani kendi kendine geçer bence