Deletedmom_897 Snm1234 Asla bırakmam hemen toplarım hatta çoğu misafirim yapar ben diğer servise geçerim çay tatlı meyve vs
sirinpatates Snm1234 misafir varken yapmam çünkü misafiri yalnız bırakmış oluyoruz boyle Bi durumda onlarla oturup ilgilenmek daha önemli bulaşıkları olduğu gibi bırakırım çok yakınlarım değilse.