Merhabalar evde düzeni bir türlü sağlayamıyorum şöyle ki 5 yaş anaokuluna giden bi oğlum bide 2 aylık bir oğlum var. 5 yaş olan geçen yıl sabah gidiyordu okula yarım gün bu sene öğlene verdim kardeş olunca. Sabahçı iken güzel bi uyku düzeni vardı ama öğlene asla bi düzen kuramadım. 17.30 geliyor okuldan yemek oyun vs akşam 21.00 oluveriyo 21.30 yatırayım diyorum asla uyumuyor yatmıyor saati 22.30 23.00 yapıyor saati sabahta 9.00 civarı uyanıyor. Kardeşi de zaten malum bebek istediğinde uyuyor uyanıyor ama gece uyku düzeni nasıl sağlayabilirim ? Mesela gün içinde salonda anakıcağında uyuyor gece yatakodamıza alıyoruz birlikte uyuyoruz birlikte kalkıyoruz. Benim akşam olduğunda örneğin akşam 19.00 da karardı o saatten aonraki uykularını yatakodasında mı yapmasını sağlamalıyım ne yapmalıyım çünkü kendime asla vakit ayıramıyorum çocuklarla yatıp çocuklarla uyanmak bana bi dinlence vakti olmuyo yoruldum biraz destek olabilir misiniz bana