Papatya-eylul88 hayır aslında iki aşı da 3 doz belli ayları var ama ben nimenrix 7. Ayda vurulması gerekiyordu alamadım sağlık ocağında ki hemşire de o zaman 13 aylıkken tek doz vururuz o da yeter dedi ki zaten doktorlar da öyle diyor nimenrix ya 3 doz vurdur ya da 1 yaşından sonra tek doz diye ama seni yanlış yönlendirmek istemem doktoruna bu konuyu sor istersen