Kızım 2 yaşında çok hırçın istiyorki hep kendi isteği olsun olmayınca ağlıyor kıyameti koparıyor vuruyor ısırıyor baş edemiyorum hayır kelimesini öğrenmiş birşeyi yapmasını istemediğim zaman hayır diyiyor ağlıyor oyuncaklarını fırlatıp atıyor bazende istediği şeyleri yapmak karıştırmak kurcalamak prizlerle oynamak vb gibi şeyler için izin istiyor hı hı diye tepki veriyor geliyor öpüyor bende yapmanı istemiyorum prizlerle oynamanı veya bunu kurcalamanı istemiyorum dediğimde çığlık çığlığa ağlıyor kendini yerlere atıyor ilgisini dağıtamıyorum sözümü hiç dinlemiyor konuşmaya çalıştığımda dinlemiyor bi köşeye gidip ağlıyor ne yapmam lazım başa hiç çıkamıyorum bu yüzden sinir krizi geçiriyorum üzülüyorum ve bağırdığımda kızıma eşimle çok kavga ediyoruz oda ilgilenmiyor bağırma diyor kavga ediyoruz ne yapmam lazım