Hanımlar bir sorum olacak. Bebeğim şuan 7 aylık yakında ameliyat olacak. Ama bebeği ameliyathaneye nasıl alıyolar biz nereye kadar götürüyoruz bilgisi olan var mı? Biz uyurken mi veriyoruz? Gerçekten hiç tecrübem olmadığı için kafamda sürekli senaryo yazıyorum bilen bi tanıdığımda yok