berilimmmm bizde 2 yaşına kadar mamaya devam ettik uykuya geçerken içiyordu 2 yaş sonrası doktorumuzla konuştuk devam sütü var biz(içim olanı )kullanıyoruz doktorumuz biraz su ile karıştır ver dedi o şekilde sadece uyurken içiyor ama onuda kesmeyi düşünüyorum biberonu unutması için şuan 28 aylığız🙏🏻