nurhira1907 Arkadslar kizim 35 yasinda her gece kaldirmama ragmen işiyo sabah oksurerek kalkiyo hasta olmamaso icin son carem artik geceleri bezliycem peki akli tam kestiginde bezode gece isemeyide birskirmi
Elzem3434 nurhira1907 ayy benim kız da 3 yaşında hala bez bağlıyorum altını açık bıraktığımda direk ediyor lazimlikta aldım ama yok olmuyor
oglumubeklerken nurhira1907 gündüz tutmayı öğrenince oğlum otomatik olarak geceyi de öğrenmişti ama acaba üşütüyor olabilir mi o yüzden kaçırıyor olabilir altına geceleri, havalar soğudu artık
bal24 Bir doktora götür belki bir sıkıntısı vardır. Birde aklı karışırsa daha zor olabilir senin için benim yiğenimdede bu sıkıntıyı yaşadık 6-7yaşina kadar tuvalet sıkıntısı çekmişti.
nurhira1907 bal24 gümdüz masallah hic bir sıkıntı yok hemen jner veriyo godiyoz tubalete ama gece iste
nurhira1907 oglumubeklerken aynen soguktanda etkileniyo zatem belli bendd napim dedim kısın geceleri bezliyim en azindan hasta olmaktan kurtaririm