metinaras1 merhaba bizde 11aylığız. Yaklaşık 4 5aydır gece beslenmesi yapmıyoruz. O uyanmadığı sürece uyandırmadım ve öyle gidiyoruz. Şu an ortalama 12kilo 80cm. Gün içinde katı gıda ağırlıklı besleniyor. Kahvaltı, öğle ve akşam yemeği, meyve, yoğurt atıştırmalıklar her şeyden dengeli şekilde vermeye özen gösteriyorum. Bazen çok iştahla yer bazen yemek istemediği şeyler olur duruma göre değişiyor açıkçası. Bunun yanında bi öğleden sonra bide gece uyumadan önce olmak üzere 2defa mama içiyor. Bizde kan tahlili yaptırdık her şey normal çok şükür 🙏🏽 önemli olan da bu zaten kilosu çokmuş azmış önemli değil canınızı sıkmayın ☺️☺️