Ardenaden öncelikle cevapladığınız için teşekkür ederim.bizde birde şöyle bir durum var. Kızım her yemek sonrası mutlaka tuvaletini yapar.yani günlük dört defa bezini değiştiririm(büyük tuvalet olarak).ve herşeyi çiğnemeden yutar.kuryemişi bile bir kere çevirir direk yutar.ne yerse yesin tuvaletinde tüm tüm çıkar hepsi.aslında dediklerinizi hep yapmaya çalıştım.ama kızım iştahsız bir bebek olduğu için çok faydası olmadı.balık yağı, zinco hiç kullanmadık.siz hangisini kullanıyorsunuz.bende başlasam en azından