asl467_ metinaras1 oğlum 11 aylık 9.500 kilo mama veriyorum geceleri kızım 2.5 yaşına gece uyanıp süt içiyor onlar bizim gibi değil canım mama dediğin ne ki şu tok tutmaz geceleri kalktikca ver bnce
Zlm metinaras1 7 aylık bıraktım gece beslenmesini 3 yaşında kizim102 cm 16 kilo genelde her gün yumurta et ve sebze yemiş olmasına dikkat ediyorum. Kuru yemiş çok sever çiğ olanlardan veriyorum elma, salatalık, havuç yada biber yer eline alıp
gokcenin_annesi_ metinaras1 merhaba ilik kendiniz mi yapıyorsunuz yoksa hazır olanlardan mı kullanıyorsunuz
aynenncnmmm metinaras1 14.5 aylık kız bebek 81 cm 14 kg. hala gece 1-2 kez emmek için uyandığı oluyor 🥹 kesemiyorum. Emzik, su falan verdiğimde fırlatıp atıyor ağlamaya başlıyor bu kez uykusu bölünüp iyice huysuzlanıyor. Her gün kalkmıyor ama çoğunlukla kalkıyor.
sareveannesi_ metinaras1 kızım 10 aylık 11 kilo 76 cm. 3 kez ek gıda alıyo sabah uyanınca formül mama içiyor 180 ml sonra 3.5 saat arayla kahvaltı yoğurtlu meyve veakşam yemeği olarak 3 ek gıda gece uyanırsa mama. Yaklaşık 1 haftadır uyanmıyordu gece. Ama 2 gündür öksürük var diş döneminde bi de 2 gecedir uyanıyor🥲
meltem32 Deletedmom_984 bızımkıde aynı sureklı grıp olmuyo ama kılosu durdu doktrda artık hareketlı oldugu ıcın aldıgını yakıyodur dedı
sirinpatates metinaras1 ben gece beslenmesini kesememistim onun yerine direkt memeden kestim ama kızımın iştahı hep yerindeydi 26 buçuk aylık şuan 94 cm 14 buçuk kilo 1 yaşındaykende kilosu boyu biraz önde gidiyordu soylediginize göre bana biraz zayıf geldi ama değerleri iyiyse Bi sorun yok bence kilo çok önemli değil sağlıklı olduktan sonra. Kızım pek kahvaltı etmiyor sabah haslanmis yumurta yada omlet yanında bal yada pekmez bazen domates salatalık o kadar peynir zeytin yogurt yemiyor hiç. Çorba çok sever her gün çorba vermeye çalışıyorum severse iki kase içer kalan bütün yemekleri biz ne yiyiyorsak o şekilde yiyor bazen 2 öğün bazen 3. Meyve çok seviyor birde evde varsa günde iki tane yiyor yoksa yemiyor. Muz çok yiyordu 1 yaşında
Cadisilae buseee06 niye böyle yapıyorsunuz. Sizin ilginiz olabilecek bi post bile değil bu gece beslenmesini kesme zamanınız bile değil. Fikir verme amaçlı değil kırma amaçlı girmişsiniz.Daha yolun başında bile değilsiniz emeklerin yürüsün başta aldığı gibi kilo almayacak hele dişleri başlasın o zaman belki siz de o kilolarda olacaksınız.
Elvinemine buseee06 benim kızım 5aylik 6kilo . Her bebek kendine özgü oluyor yemekle bakmakla alakalı digil
Mete1- buseee06 benim oğlum 4 aylıkken 7buçuk kiloydu.şuan 10 aylık 10 kilo emekleme yürüme derken kilo alımı yavaşlıyor .siz hep böyle ayda 1 kilo alacak falan sanıyorsunuz galiba ama hiçte öyle olmuyor bu aylara gelince kilosunu yazın bi de öyle bakalım.
Ardenaden buseee06 yo szinkide bnmkine gore zayıf o halde bakilirsa ama bi dise bi hastaligina bakiyor ki oglum 0 ek gdayla 9 aya 11 kiloyu gecerek geldi ve bir hasta olduk 1.5 kilo sak diye gtti ustune dis ustune emekleme ayaga kalkma cabasi istesemde suan alamiyir o yuzden zannetmeyin o kiloyla gdior burasi sizi alakadar eden bir post degil ayrica .
linalya metinaras1 kizim 12 aylik 11 kilo ve 78santim Bence kilosunu falan takma Iyi ben herseyden veriyorum ve mama iciyor birazda genetik ve cocugun bunyesi ile alakali
Mathilda_ metinaras1 2 yaşında 6 aydan beri gece beslenmesi kesti kendi kendine mamadan da kesildi içmedi 13 kilo 87 cm sizce iyi mi boyu bana kısa geldi ebe kilosu boyu güzel dedi ama banada dediğim gibi kısa geliyor
Cadisilae metinaras1 gece beslenmesini ben de bırakma niyetindeydim ama ataktır diştir zor oluyor. Hep memede. Azılarımız geliyor. Biz de 13 aylığız. Kahvaltı meyve öğlen yemeği+ yoğurt 5-6 gibi kek kuruyemiş. Akşam yemeği 8 kapanış. Kız bebek 10 kilo 82 cm.
Elfmom1234 Off ya en dert yandığım konu, kızım 10 aylık 13.500 kilosu. Doktor gece beslenmesini kesmemi söyledi ama imkanı yok kızım kıyameti koparıyor bi türlü kesemedim ne yapıcan bilmiyorum suyla kandırmayı denedim olmuyor emzik zaten hiç tutmadı.
Cadisilae Elfmom1234 al benden de o kadar. Ben artık çareyi babasını göndermekte buldum. O şekilde azalttım sadece 5 te uyandığında emziriyorum. Onda da bende kopamıyor 7 buçuğa kadar mecbur aramızda yatırıyoruz
Elfmom1234 Cadisilae ay hiç sorma ya sabaha karşı bi aglıyor ancak yanıma yatınca susuyor mecbur uykusuz kalmamak için beraber uyuyoruz. Babasında iki dk durmuyor aglıyor sürekli bu ay ayrılık kaygısı yasadıkları aymış, ne bitmez dönemler varmış ya🤦🤦
Cadisilae Elfmom1234 aynı durumdayız adamın da morali bozuluyor beni istemiyor diye. Eve geldiğinde bile babasının beni öpmesine tahammülü yok hemen suratını itiyor o öpüyor. Bütün gün baba baba diyen çocuk adam eve gelince yüzüne bakmıyor bana yaklaşmasına asla izin vermiyor 🤣