İyi aksamlar kızlar, 27 günlük anneyim erkek bebeğim var göbek bağı düştü enfeksiyon kaptı hala iylesmedi tedavi oluyor bugün bebeğimi muayene ettirirken doktor su fıtığı olduğunu genelde geçtiğini geçmezse ameliyatla alırız dedi bizde kendi doktorumuza sorduk erkek bebeklerde genelde olduğunu söyledi bebeğim doğduğu günden bugüne çok fazla ağlıyor boğazı acıyor resmen fıtık yaşayan varmı bana yardımcı olur musunuz ?