onemore Oğlum 12 kilo 6 numara bez kullanıyorum gayet normal iyi oluyor ama geceler çok doldurduğu için sabah taşıyor, 7 numara denesem çok mu büyük 12 kilo için?
salakmisincemilee onemore ben öyle yapmıştım gece çok ıslattığı için 7 numara takmıştım ve taşma sorunu çözülmüştü gündüz 6 takıyordum