6 yaşında oğlum var. İlkokula başladık. Tuvalet eğitimini 2 yaşında verdim, bir sene boyunca hiç altına kaçırmadı. Ta ki Antalya’ya taşındık, odasını ayırdım başladı psikolojik mi sanmam çünkü çoğunluk hep benle yatıyordu. 3 yaşından sonra başladı çiş kaçırma. Benim yatağın kaç Alezi eskidi bilmiyorum. Kaç kere yıkattim, kaç kere sildim bilmiyorum. 3 yıldır bununla mücadele veriyorum resmen. Psikolojim bozuldu. Dişlerimi sikmaktan dişlerim acıyor artık. Az önce yatağı silip geldim uyuyup kalmışım küçüğü emzirirken oda yanimizdaydi uyuyordu yatağına alayım diye uyandım çiş yapmis teli aldım yine çözüm peşine düştüm. Geçmiyor bir türlü güzellikle anlattım olmuyor kızdım olmadı doktorlara gittim olmadı bitkisel yöntemler koca karı şeyleri vs denedim yine olmadı. Şeker, böbrek vs hepsine baktırdım yok. Genetik mi ded arastirinca dedelerde de varmış bu problem öğrendim sanırım onlara çekti ne bileyim aklıma başka bişey gelmiyor. Bimden Alez almaktan yoruldum artık hergun çarşaf yıkıyorum arkadaşlarım senin sürekli balkonda çamaşır var diyor açıklama bile yapmıyorum artık. Anlatınca kızma vs diyorlar geçen birininki.altina kaçırmış saçını çekmiş çok sinirlenip komik geldi ben 3 yıldır hergun cisli kıyafet yıkıyorum. Bunun gerginligindwn eşimle de kavga ediyoruz. Ama kizmadigim günde çok oldu bir günde 5-6 kez kıyafet degistirdigim günler oldu. Yeni oda aldım yatağın poşetini çıkarmadım. Bizim yatak kaç kere yıkandı silindi bilmiyorum sapsarı oldu zaten. daha 7 yıllık evliyim yatağı değiştircem dediğimde ne çabuk eskidi kız muhabbeti vs oluyor yikatmacilar geldiğinde utanıyorum o yataktan 😟 çok moralim bozuk hepsini geçtim çözüm bulamamak buna beni mahvetti. Psikolojiktir diye düşündüm doktora götürdüm yine yok. Olmuyor lütfen bişey diyin. Dua edin lütfen 😟