gamzeli06 4.5 aylıkken başladım, 1 yaşına kadar yarım gün çalıştım sonra 9/5e döndüm iyiki erken dönmüşüm hiç pişman değilim, ocakta 3 yaşına girecek işe gidip geldiğimi biliyor el sallıyor ağlamıyor peşime. Ve tabiki en önemlisi böyle bir ekonomi de ona iyi bir gelecek hazırlıyorum birikim yapıyorum her istediğimi kendim alıyorum yavruma 😍