escenko Ben de aynı süreçten geçtim ve şu an 25 günlüğüz eds Yöntemi ile memeye döndürdüm mamayı o şekilde veriyorum böylelikle mememi de emiyor ve göğsümü çalıştırıyor benim de sütüm az umarım böyle birkaç güne artar. Ama eds yöntemini tavsiye ederim Trendyol’dan sadece borusunu alabilirsin Evde de kendin biberonla yapabilirsin eğer set pahalı gelirse bu şekilde de yapılabiliyor. Biberonun içine hortum, hortumda ucu kenardan bebeğin ağzına veriyorsun. Hortum çok ince anlaşılmıyor bebek memeni emerken hortumu da çekiyor biberon içindeki mama ağzına akıyor böylelikle hem memeni emmiş oluyor hem de mamayı içmiş oluyor. ben bir haftadır biberon kullanmıyorum bu şekilde mememe tutturdum.