İkiz erkek bebeklerim var 18 aylık, 3-4 aya kadar işe başlamayı düşünüyorum, ücretsiz izindeyim şuan, onları bırakıp gitmek, onlarsız kalacak olmak beni kahrediyor düşüncesi bile ağlamama yetiyor, dayanamıyorum, o kadar uğraştım atanmak için iş falan umurumda değil, çalışan anneler nasıl alıştınız? Bebekleriniz nasıl alıştı? Şuan durumlar nasıl?