Mygirlmybaby İlk 1ay çok zordu çok 😏😏Yaş aralığı da önemli tabi bizimkilerin arası tam 3yaş oğlum asla hiç birlerini paylaşmak istemedi kardeşini çok sevdi zarar vermedi ama biz hatalı davrandık ilk 10 gün her dediğine tamam olur yaparız oğlum dedik altına saksı tuttuk resmen bizi dövmeler,krizler suratıma bakmıyordu onu kucağıma almıyorum diye..En son annemleri yolladım siz gidin oğlana düzen kuracağım dedim misafir kabul etmedim ilk hafta şımardı çok şımardı..Sonra pedagogla görüştüm dedim böyle olmuyor hergün dayak yiyoruz herşeye tamam diyoruz daha ne yapalım felan o zaman eski rutin nasılsa öyle yapıp kurallar koyacaksınız kardeşini sevmesini sağlayacaksınız yardım isteyeceksiniz dedi.Evet tam da o şekilde yaptım oğlum alıştı yardım etti vurmalar kesildi rutin neyse ona döndük.Bana çok düşkün babası ilgilenince ipleri alınca istemedi kucağıma da alamadım hiç dengesi bozuldu.Kardeşi 15 günlükken kucağımda saklambaç,balon oynadık seslendirme yaptım Abicim beni öp hadi iyi geceler de bana diyerek öyle öyle alıştılar🙂Şuan 4ve 1yaş bazen kavga ediyorlar tabi ama oğlum çoğu zaman bana yardımcı oluyor bakıyor,seviyor yürütüyor bazende bir tane patlatıyor poposuna ☺️Zor bazen gerçekten ama birbirlerini sevip öptükleri anı görünce hiç bir zorluk kalmıyor iki erkek anasıyım zorluğun dibini yaşayacağım biliyorum..Konuşmak ve iletişim çok önemli biz günde 20kez sarılıyoruzdur öpüyoruzdur birbirimizi büyük oğlumla da küçük olanla da çünkü bu şekilde sakinleşip konuşuyoruz.