Betelgeuse_ aynen bende sizin gibi düşünüyorum, dede ismi koydum ama sırf gelenek hadi kırılmasın kimse diye, ama bazı sorunlar oldu kayınpederimi sevmezdim iyice sevmez oldum, önceleri dedesinin ismiyle biri seslendiğinde yüzüm değişiyordu içimde fırtınalar kopuyordu, eşim ilk günden beri 2 ismini de söylüyor, ben kendi koyduğumu söylüyorum bazen de dedesinin ismini gıcıklık olsun diye bokluu, sidikli 😀😀 lakaplarıyla kullanıyorum, eşimde gülüp geçiyor. Ama kaynanam dediğim gibi çok cadı sanki kendi doğurmuşcasına madem söylemicektiniz neden koydunuz diyebilir, keşke dese de bende ağzının payını versem 13 aydır sabrediyorum çünkü