@Hatgul Bizde iki isim koyduk. İlk ismi dede ismi. İkinci ismi kullanıyoruz yinede biz. İkisini kullanmıyoru. Dedeside dahil hiçkimse oğluma iki ismiyle veya dede ismiyle hitap etmiyor. Koyduk diye illa kullanmak gerekmiyor bence. İki isminide bilmesi önemli tabiki, küçük olduğu için iki ismine hakim değil ama büyüyünce öğrenir. Çokta sorun değil. Bence siz takmayın. Parktaki kadını ne ilgileniyorsa o da ayrı bi mesele. Kişinin kendi tercihi. İki ismide kullanan var, dedesinin ismini kullanan veya diğer ikinci ismini kullananda var. Kimseyi ilgilendirmez. Biz böyle uygun gördük. Kimlikte iki isim yazmasıda bizim tercihimiz, iki isim yazdığı halde tek ismiyle seslenmemizde bizim tercihimiz. Kime ne? Onlara ne?