incizehra Merhaba anneler. 13 gğnlük bebeğim var. Sarılık olduk çok şükür değerimiz düştü. Ama beslenmesi için iki saatte bir emzirmem lazım. Fakat bebeği uyandırmakta zorlanıyorum. Ne yapmam lazım tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz