bn kızım doğduğundan beri kullanıyorum, özellikle öksürüğe çok iyi geliyor. öksürük olduğu zaman gündüz dahil 2 saatte bir mutlaka ayakaltına sürüyoruz. gecede öksürükten uyuyamazsa hemen sürüyorum indiriyor. bağrına da balsam sürüyorum , geçmiş olsun 🙏