Kdrsmsgkcbs Cren merhaba, bebeğiniz ateşi en fazla kaça kadar çıktı? Ben de bugün ilk dozunu yaptırdım huzursuz ve ateşli normalde hiçbir aşıda ateşi çıkmıyordu
Cren Kdrsmsgkcbs ilkinde 38.3 ikisinde 38.4e kadar gördük ilkinde şurup verdim neredeyse hiç düşmedi ateşi ama ikinci dozunda fitil yaptım daha iyiydi çok zor geçiyor 2 gün sürüyor bizim Allah yardımcınız olsun
Tugceeeee12345 Cren aylık olarak 3 5 + 15 i mi izledi doktorunuz dozları nasıl ayarladı benim kafamı karstrdı doktorlar 😞
Cren Tugceeeee12345 valla biz 3 ve 5 te olduk ama 15ta olucakmıyız daha konuşmadık sanırım sağlık ocağı aşısı olmadığı zamanlarda yapıyorlar
Tugceeeee12345 Cren bizimki böyle yol çizdi sağlıkocağı kafamı karıştırdı sanırım sizinkide bizimki gibi nimerix tek doz olacak peki onu sordunuz mu karsılastrma yapmıyorum sadece doktorlar kafamı karıştırdı fikir edinmek amaçlı 😇🙏
Cren Tugceeeee12345 hayır bilgim yok meningokok bexsero olduk biz sadece bir dozu daha var biliyorum ama kaçıncı ayda bilmiyorum
[silindi] Cren canım biz dün yaptirdik ve yapılmadan hemen önce doktor dedi 3'5 ml calpol verdik ve bunu 4 saatten1 tekrarladik toplamda 3 kere verdik yukselmedi ateşi
Cren [silindi] bizde 4 saate bir fitil yapın dedi ama çok fazla geldi bana açıkçası bir gece yaptım bide ertesi gün daha şimdiden ilaç alması hoşuma gitmiyor ama mecbur 😔😔
Tugceeeee12345 Cren meningokok bu asıların genel aldı oluyor teşekkür ediyorum verdiğiniz bilgiler işin
Denizezgi Tly16_ merhaba bebeğim 2.doz bexero oldu calpol veriyorum kustu içirmeyi denedim tekrar içmiyor ağzı kilit ağlıyor ağrısı var ateş şuanlık yok. Ama bacağını oynatmıyor ağlıyor çok. Fitil versem olur mu sizce başında bekliyorum