Kızlar ben hamileliğimden beri çalışıyorum doğum iznine ayrılmıştım geçenlerde e-devletime baktım bir de ne göreyim iki ay beni 15 gün çalışmış olarak göstermişler toplamda 30 gün kaybım gözüküyor hemen iş verenime durumu anlattım bana muhasebecinin yanlışlık yapmış olabileceğini söyledi muhasebecide sgk da benim raporum olduğunu söylemiş analık raporumdan bahsediyor ki ben 32. Haftamda değil 35. Haftamda izne ayrılmıştım ve çalışabilir rapor alıp iş verenime bunu vaktinde göndermiştim ama muhasebeci ben bu raporu almamışımda izne çıkmışım gibi sigortamı yatırmış diğer ayınkini sorduğumda da bilmiyorum diyor iki ay boyunca resmen hakkım yenmiş bir türlü anlaşamadık sizce ben ne yapmalıyım Allah aşkına ben boşuna mı karnım burnumda o kadar çalıştım yani 30 gün çok büyük bir kayıp değil mi akıl verir misiniz bana