Kızlar hadi bakalım fikirlerinize ihtiyacım var. Ben ve oğlum yaşıyoruz maaşım da iyi ama hala ona istediğim hayatı sunamiyorum bir ev alamıyorum okula başlayınca ne yapacağım bilmiyorum. İlerde nasıl evlendiririm emekli olsam 1 maaşla nasıl geçinirim ilerde ona yük olur muyum diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Altın biriktiriyorum ancak ayda 1 çeyrek. Dükkan açmayı düşünüyorum kalkınmam ve sonunda oldu demem lazım. Bütçemi sorarsanız yok kredi çekeceğim arabamı satacağım vs. Eşi esnaf olan var mı ne iş yapsam ne kadar kazanırım. Tabiki tamircilik fln yapamam restoran cafe bar market vs olabilir diye düşünüyorum. Dükkan kiraları çok yüksek bayilik ücretleri yüksek eleman ücretleri yüksek. İlerleyebilecegim kendime ev alabileceğim bı yer ama bilemedim. Birde tek kurşunum var iskalarsam elimde olan da bitti gitti.