Asinrunn 14 aylık bebeğim ayak uçlarına basıyor ve yürüyemiyor ne yapmam gerekiyor ortopedi temiz nasıl bi yol izlemeliyim :((
GlshAlp Asinrunn benim oğlum 15 buçuk aylıkken yürüdü 🤭 15 aya gelene kadar hic paniklemedim nasılsa yürür daha vakti var dedim çünkü ayakta durabiliyor tabanlarına düzgün basabiliyor sorun oldugunu düşünmedim. 15 ayı biraz geçince hafifte olsa bir kuşku sarmaya başladı annelik işte 🤦🏻♀️ ama çok şükür 15 buçuk aylıkken bir başladı yürümeye tutabilene aşkolsun maraton koşuyor şimdi 😁 her çocuğun gelişimi farkli paniklemeyin sakın. Eger herseyi normal ilerliyorsa vakti gelince yürüyecektir başka bebeklerle kıyaslamayın sakın başkalarına da kulak asmayin ben öyle yaptım. 18 aya kadar yürür inşallah 😇
Umay-gmz Asinrunn merhaba ortopedi nasıl muayene etti, bnm kızım 12,5 aylık bizde nörolojiye gittik sorun görmedi kanda kas enzimleri normal çıktı, paröak ucu basıyor dik durmak istemiyor hemen oturuyor
aybarsbebekk Asinrunn bende 14 aylık sonunda yürümüşüm annem artık bu yürümeyecek galina diyip vazgeçmiş işte o an yürümüşüm 😂