EcemKerem Kubraguney_ internetten bi çok yerde araştırma yaptım. evet ağır bir diyet fakat her yerde şöyle yazıyor “ psikolojik olarak annenin iyi olması çok önemli” yani kızlar mutlu anne mutlu bebek:) ve bir arkadaşımın da kızında varmış alerji fakat diyet yapmasına rağmen geçmemiş. doktoru da kendi haline bırak çocuğu eğer öyle kaka yapmak istiyorsa müsade et. sen iyi ol. süper bi düşünce bence:) o yüzden muhakak mutlu, pozitif ve huzurlu olalım :) ve dış etkenlere asla kafanızı takmayın ben çok acaba az beslenirsem sütüm azalır mı diye düşünüyordum fakat durum öyle değilmiş. herşey beyindeymiş yani tatlı ye süt olsun beslen sütün çoğalsın hep şehir efsanesiymiş vs vs bissürü şeyler de var da kafa şişirmeyeyim şimdi :)