Kızlar tekstil fabrikasında makinaci olarak çalışıyorum. İş kazası geçirdim baş parmak tırnağımin yarısı koptu etim zedelendi. Acile başvurdum ve iş kazası olarak geçti doğal olarak bir evrak verildi işyerine götürmem gerekmiş sonra işyeri de farklı bir evrak verip tekrar hastaneye götüreceğim. Beni neler bekliyor yasal olarak ne olacak yada işyeri tutumu işyerinin bana karşı sorumluluğu nedir bu süreçte